HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Hmm I kinda got spooked xD

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
Actionlord5450
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 46
Join date : 2012-05-13
Age : 26
Location : New Orleans, Louisiana

Stats
Lv: 1
Experience Bar:
0/5  (0/5)

PostSubject: Hmm I kinda got spooked xD   Sat May 19, 2012 4:50 am

First topic message reminder :

I was reading a few posts and I saw Sworn's sig said Actionlord5450 Nice to See You and at first I was like WTF!!!!!!!! D8, then after the initial shock, it really scared me for a sec, I was like kool. I was like this is pretty funny and laughed a bit. Well Sworn, nice to see you too. We should duel sometime :P




Actionlord5450 beats Guest all day
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
Spinda
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 417
Join date : 2012-05-22
Age : 19
Location : In a field with other spinda

Stats
Lv: 14
Experience Bar:
12/70  (12/70)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Fri May 25, 2012 11:47 am

you sure about that?



hue hue hue

Spoilers because this sig would be big without it...
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Dr. J. Breezy
Quasar
Quasar
avatar

Posts : 515
Join date : 2012-04-07
Age : 23
Location : Bronx, New York

Stats
Lv: Captain Swagger
Experience Bar:
6375/6375  (6375/6375)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Fri May 25, 2012 12:34 pm

inb4Guestrages





Guest, You have to Force Your Way. Don't Be Afraid to go to
The Extreme with The Man With The Machine Gun

So it Has Come to This
ILY! <3
LOL
*facepalm*
Back to top Go down
View user profile
Spinda
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 417
Join date : 2012-05-22
Age : 19
Location : In a field with other spinda

Stats
Lv: 14
Experience Bar:
12/70  (12/70)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Fri May 25, 2012 1:27 pm

>.> Inb4Guestseesthistopicgetlockedbecausesomeonestartsragingoversomerandomthingthatjustsohappentohappenintheirlifethatrelatestothistopicandbringsupatramaticexperienceswheretheirfatherrapedthem



hue hue hue

Spoilers because this sig would be big without it...
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Driven57
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 66
Join date : 2012-03-31
Age : 29
Location : Somewhere Nice

Stats
Lv: 4
Experience Bar:
9/20  (9/20)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Fri May 25, 2012 1:32 pm

Guest is so fucked right now



Guest, Check Yourself!
Back to top Go down
View user profile
Jiminya
Administrator
Administrator
avatar

Posts : 920
Join date : 2012-03-20
Age : 23
Location : Skype

Stats
Lv: Bloody Shinigami
Experience Bar:
6375/6375  (6375/6375)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Fri May 25, 2012 8:34 pm

I can't believe Guest is still talking about this. o-o


Sux2bu.

Back to top Go down
View user profile
Spinda
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 417
Join date : 2012-05-22
Age : 19
Location : In a field with other spinda

Stats
Lv: 14
Experience Bar:
12/70  (12/70)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Fri May 25, 2012 9:13 pm

I can't believe Guest is looking at this post when Guest should be in the chatbox and chattin it up with me >.>



hue hue hue

Spoilers because this sig would be big without it...
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
!mai valentine!
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 6
Join date : 2012-05-26

Stats
Lv: 1
Experience Bar:
0/5  (0/5)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat May 26, 2012 1:54 am

how do you guys do that will some one pm me the code


"No matter how far away we are, our hearts will bring us together again."
Back to top Go down
View user profile
Driven57
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 66
Join date : 2012-03-31
Age : 29
Location : Somewhere Nice

Stats
Lv: 4
Experience Bar:
9/20  (9/20)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat May 26, 2012 5:57 pm

yes mai just message Guest



Guest, Check Yourself!
Back to top Go down
View user profile
Driven57
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 66
Join date : 2012-03-31
Age : 29
Location : Somewhere Nice

Stats
Lv: 4
Experience Bar:
9/20  (9/20)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat May 26, 2012 6:13 pm

ruined it all dai >.>



Guest, Check Yourself!
Back to top Go down
View user profile
Daisuke Yamato
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 1
Join date : 2012-05-23
Age : 17

Stats
Lv: 1
Experience Bar:
0/5  (0/5)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat May 26, 2012 6:13 pm

yes i am xD




My Best Friend is Guest
Back to top Go down
View user profile
Dr. J. Breezy
Quasar
Quasar
avatar

Posts : 515
Join date : 2012-04-07
Age : 23
Location : Bronx, New York

Stats
Lv: Captain Swagger
Experience Bar:
6375/6375  (6375/6375)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat May 26, 2012 11:23 pm

I'm sure Guest knows the code. Isn't that right, Guest?





Guest, You have to Force Your Way. Don't Be Afraid to go to
The Extreme with The Man With The Machine Gun

So it Has Come to This
ILY! <3
LOL
*facepalm*
Back to top Go down
View user profile
Spinda
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 417
Join date : 2012-05-22
Age : 19
Location : In a field with other spinda

Stats
Lv: 14
Experience Bar:
12/70  (12/70)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sun May 27, 2012 11:36 am

Well if Guest didn't know the code, how come Guest can make these type of posts ;P



hue hue hue

Spoilers because this sig would be big without it...
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
coolgirlshark4
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 17
Join date : 2012-04-30
Age : 21
Location : Somewhere in USA xD

Stats
Lv: 1
Experience Bar:
0/5  (0/5)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sun May 27, 2012 7:35 pm

hmm Guest knows it for sure










Guest, Knows im awesome ;)
Back to top Go down
View user profile
Victory Star
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 89
Join date : 2012-03-23
Age : 26

Stats
Lv: 13
Experience Bar:
54/65  (54/65)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sun May 27, 2012 10:04 pm

i'm sure it does
Back to top Go down
View user profile
Spinda
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 417
Join date : 2012-05-22
Age : 19
Location : In a field with other spinda

Stats
Lv: 14
Experience Bar:
12/70  (12/70)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sun May 27, 2012 10:50 pm

I can't believe Guest continues to post here to keep the topic alive >.>



hue hue hue

Spoilers because this sig would be big without it...
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Jiminya
Administrator
Administrator
avatar

Posts : 920
Join date : 2012-03-20
Age : 23
Location : Skype

Stats
Lv: Bloody Shinigami
Experience Bar:
6375/6375  (6375/6375)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Mon May 28, 2012 12:17 am

No way.. Guest is STILL talking about this? D8


Sux2bu.

Back to top Go down
View user profile
Dr. J. Breezy
Quasar
Quasar
avatar

Posts : 515
Join date : 2012-04-07
Age : 23
Location : Bronx, New York

Stats
Lv: Captain Swagger
Experience Bar:
6375/6375  (6375/6375)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Mon May 28, 2012 9:09 pm

Its alright, Guest, you can quit stalking this topic now.





Guest, You have to Force Your Way. Don't Be Afraid to go to
The Extreme with The Man With The Machine Gun

So it Has Come to This
ILY! <3
LOL
*facepalm*
Back to top Go down
View user profile
Spinda
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 417
Join date : 2012-05-22
Age : 19
Location : In a field with other spinda

Stats
Lv: 14
Experience Bar:
12/70  (12/70)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Mon May 28, 2012 9:16 pm

If you want Guest to stop stalking the topic, stop posting in it >.>



hue hue hue

Spoilers because this sig would be big without it...
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Sephiroth~the blackwinged
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 31
Join date : 2012-03-24

Stats
Lv: 1
Experience Bar:
4/5  (4/5)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat Jun 09, 2012 8:40 pm

idk the code and Im Sephiroth~the Blackwinged








Back to top Go down
View user profile
nikolie97
Stardust
Stardust
avatar

Posts : 100
Join date : 2012-05-19
Age : 20

Stats
Lv: 10
Experience Bar:
9/50  (9/50)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat Jun 09, 2012 9:22 pm

I thought this topic was dead


I am nikolie97 Rawr Tongue

Back to top Go down
View user profile
Spinda
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 417
Join date : 2012-05-22
Age : 19
Location : In a field with other spinda

Stats
Lv: 14
Experience Bar:
12/70  (12/70)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat Jun 09, 2012 9:27 pm

it's called necro posting... o-o



hue hue hue

Spoilers because this sig would be big without it...
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Xaqairy Atlas
Star
Star
avatar

Posts : 382
Join date : 2012-03-25
Location : Onalaska, TX

Stats
Lv: 12
Experience Bar:
48/60  (48/60)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat Jun 09, 2012 10:22 pm

Spinda347 wrote:
it's called necro posting... o-o
Which a serious offence, right?



Banners:
 

Number of QTs:
9 as a Participant
Number of Missed QTs:
Elsword: 1
Laziness: 4
Church: 5
Work: 28
Back to top Go down
View user profile http://timewarprp.forumotion.com
Spinda
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 417
Join date : 2012-05-22
Age : 19
Location : In a field with other spinda

Stats
Lv: 14
Experience Bar:
12/70  (12/70)

PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   Sat Jun 09, 2012 10:30 pm

"Necro posting is when you post in a thread that has been dead for weeks, months, or even years. Do not necro post. You may necro a thread if you have something crucial to contribute to the dead thread. We will issue a simple warning if we find your necro post unnecessary."

^straight from the rules

It's not serious, more like a minor that deserves a simple warning -.-"



hue hue hue

Spoilers because this sig would be big without it...
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Hmm I kinda got spooked xD   

Back to top Go down
 
Hmm I kinda got spooked xD
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Kinda new to this...but here goes! aha.
» HiME vs Otome. Who will win?
» JT's 2003 Wrangler X (slow build kinda)
» Krista Allen - girlfriend (kinda) 2002 and on and off for some years after
» George Clooney's thing for Frank Sinatra - well, kinda

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Cryo Duel Academy :: Chill Lounge :: Off-Topic-
Jump to: